Har bor jag!

  • Sahar bor jag! Igar sa stadade jag och tva av mina rumskompisar lite i rummet och jag julpyntade! Som ni kan se pa den forsta bilden. Undersangen med lakan for ar min sang! Tycker i vanliga fall inte om julpynt men nar man gor nat mer rummet blir det mer som ett hem, aven om jag inte gor nagot snyggt. Det ar 6 sangar i rummet och just nu ar jag jatte glad for de som bor med mig ar just nu 5 toppen typer. En ar Jonas. Han ar den med minst ordning pa sina grejer, han har bott i rummet langst. Nasta ar engelske Paul, som kom veckan efter mig och Jonas. Han ar killen som kopte var underbara julgran. Sen har vi tyska Lisa, hon har bott pa hostelet i stort sett lika lange som mig, men inte i vart rum hela tiden. Harlig tjej hursomhelst. Tillslut har vi engelske Yannis, han har bara varit dar har nan vecka men han ar jatte trevlig. Sa jag ar nojd med min lilla familj!
  • Den andra bilden ar fran vart "vardagsrum" dar vi tittar pa tv och i bakgrunden syns koket.
    Den tredje bilden ar fran min sang. Har satt upp lite bilder for att gora det hemtrevligt. Det saknas nagra bilder, pa mig och mina broder tex. Glomde visst att skriva ut den men det kommer nog om jag kommer ihag.


Nar jag stadade sa sag jag ut sahar-->
image65
Var julgran nar den lyser om natten


Mer bilder!
http://www.facebook.com/album.php?aid=22694&l=ca03c&id=609957099




Kommentarer
Postat av: Ida

Vad mysigt! :D Och jag hänger på väggen och allt :) Ha de braaa :D

Postat av: Elenore

Heeey Anja! Nice dekorationer måste jag säga ;) klockrent!! Och vårat luciatåg, de slår nog ingen!!! Kraaam

2007-12-18 @ 13:21:17
Postat av: Julius

Ja det är så man blir tårögd nästan.. Jag far imorn ja, tyskan dödar mig. Ha det bra anja!

2007-12-18 @ 13:59:29
Postat av: Mamma Pappa

Hej Anja vi tittade på facebook.Skumt ställe du var på. Det fick oss att tänka tillbaka till Flower Power tiden.
Kram
Mamma Pappa

2007-12-18 @ 20:01:20
Postat av: Cissi

Kul att se hur du bor! Vi döpte Alma i helgen och "alla" var där, utom du.... :o( Vi saknade dig naturligtvis men hade trevligt ändå, Det är alltid kul att träffa alla trevliga släktingar. Alma Julia blev förresten hennes hela namn. Här lyser vintern med sin frånvaro och jag hoppas nu på vitare jul i Dalarna dit vi kommer på juldagen. Njut av tillvaron och jobba inte ihjäl dig! ;o) Kram

2007-12-19 @ 22:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback