Carols in the Domain


Jag bubblar av julkansla!
Om ni skulle ge mig en bastu sahar kvallen fore julaftonskvall och lite julskinka sa skulle jag nog koka over!!!
Igar var jobbade jag pa Carols in the Domain, det fixade biffen =P Det var nog 100 000 manniskor dar och sjong julsanger. Det som gjorde det hela sa magiskt var att massor holl i roda lyktor med levande ljus sa det sag ut som ett stort rott brinnande hav! Det var sa vackert!!! Och julen ar har!

Imorgon aker jag pa julkryssning med mat och dricka i Sydney Harbour! Det ska bli toppen, idag kopte jag en riktigt lacker svart, axelbandslos klanning med en stor rosett i ryggen, ni skulle inte tro era ogon om ni sag mig! Till det ska jag ha roda tanaglar, guldiga sandaler och som pricken over i, en tomtemossa med guld sommar! Jag ar sa laddad. De flesta fran mitt hostel kommer att vara med sa det ska bli underbart.

Kramar Anja!

ps. Ni som far min julklapp hoppas jag anvander er sota van for resten av era liv. Och ja en sak jag bor tilllagga ar att den ar kanske inte sa mycket karlek till utseendet men den ar sand med karlek!!! Haha, och skonheten finns som ni vet inuti sa det gor inget att den ar ful!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det ser väldigt mysigt ut på bilderna=), här hemma fixas det med hemmalagade köttbullar och annat smått och gott. Jag hoppas att du får en mycket trevlig julafton!!, tack för kortet förresten=) Kramar

2007-12-23 @ 14:14:50
Postat av: Perra Anita

Hej Anja!
Det är mormor som dikterar; vi har det bra i vår lägenhet i Forssa, det enda som saknas är en bastu, så därför är vi här i Sörbo och badar "Julbastu", härligt.Vi har ingen snö så vi har "nästan" likadan jul som du.... Många JULIGA hälsningar från
Mormor, morfar hälsar

2007-12-23 @ 19:12:52
Postat av: Cissi

God jul på dig Anja, vi ser fram emot att fira nästa jul tillsammans med dig, "precis som det ska vara". Vi firar på orust iår men åker upp till dalarna på Juldagen och blir kvar där i en dryg vecka, ska bli härligt! Alma provade äta potatis för första gången idag, gick bra hon verkar gilla det. :o) Stor Julkram till dig från oss alla 3!

2007-12-23 @ 20:56:51
Postat av: Elenore

God Jul min vän och ha en alldeles amazing kryssning och ta hand om dig!
Jag tror att klänningen är super läcker ;) Jag skickar en massa varma julkraamar till dig från mig!!
Imorgon får jag äta gröt, längtar mycket ;)
God jul, Anja!!!!

2007-12-23 @ 23:15:44
Postat av: Malinj

Tänkte önska dig en GOD JUL!=)

2007-12-23 @ 23:39:56
Postat av: östmans

Hej Anja!
Hela vår familj önskar dej en JÄTTEBRA JUL!!
Många kramar från oss i Finngården

2007-12-24 @ 00:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback