Hemlangtan

Oj Oj Oj super jatte mycket saknar jag er allihop.
Ni ar sana fina firrar och jag vill bara traffa er allihop nu och bums. Maste ut och leta jobb men just nu sa vill jag bara krama om er allihop. Laste precis min favorit fjart Idas blogg, en kommentar fran min bastaste Camilla samt att ni allihop har skickat toksota meddelanden den senaste tiden. Vem vill soka jobb da?!

I natt sov jag min forsta super skona natt pa mycket lange eftersom jag och Roni har fatt en deal pa eget dubbelrum for billiga pengar och dar somnade jag som en stock sa fort jag lade ner huvudet och vaknade nasta morgon utvilad. Ruskigt skont om man jamfor med att sova i en campervan. Men idag sa lar jag tvatta och antagligen soka nagot jobb.

Tack och hej och kram pa er allihop

Kommentarer
Postat av: Camilla

och vi saknar dig här hemma! Hoppas att jobbsökandet går bra=) massa kramar

2008-05-30 @ 08:30:06
Postat av: Ida

jag saknar dej i tyskland med! Fjart? jag trodde jag var en fjant, men det var väl det du menade kanske ;) lycka till med att hitta jobb =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback