Tasmanien

Aaaaaaaa vad era kommentarer varmer!
Jaha nu har jag varit pa den har on i en vecka och det har varit toppen!

Har varit i Hobart hela tiden och yrat omkring istallet for att plocka frukt, men lyckades fa jobba pa hostlet for gratis boende och det gick inte att saga nej till. Har bla denna vecka traskat upp for ett berg, varit i en olfabrik och provsmakat ol, varit i en chokladfabrik och tittat pa hur man gor choklad (vet ej om det var himmel el helvete, man fick ju bara ga dar och titta pa det vackraste som finns men inte smaka undertiden, istallet fick jag se dem nastan slanga bort choklad! Man far inte gora sa! Fast vi fick choklad innan iallafall och efter ocksa men den lilla ladan ska bli mitt paskagg sa Anja Eriksson har annu inte atit utav den ladan! Erkann ni ar impade), gick till den vackra botaniska tradgarden for att ata glass och efter det gick jag till hamnen och at (black)fisk och chips, det var superfint, dessutom sa var jag en eftermiddag pa kryssning i hamnen. Da satt jag och pratade med tva roliga partytanter, paminde en hel del om moster Anneli var av en hette Libby och bodde i Lanceston. Hos henne ska jag bo i natt for nu ar jag har i Lanceston.
 
Kom idag hit och ska vara har for imorgon kvall kommer vannerna ner hit for att hyra bil och aka omkring.

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Mamma Pappa

Hej Anja Roligt att höra ifrån dig. Vi har försökt ringa några dagar och inte kommit fram. Allt här hemma är jättebra. Det kunde givetvis vara bättre väder solen lyser med sin frånvaro tyvärr.
Många kramar från Pappa och Mamma

2008-03-13 @ 06:49:29
Postat av: Erik Hårdén

Tjena Anja :) Måste säga att jag är avundsjuk på ditt fabriksbesök, å då menar jag inte chokladfabriken :P :D Hade gött
Kram

2008-03-14 @ 18:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback