Melbourne pa sondag


Nu hander det grejer!


Planen for veckan ar denna,
  • Fredag - Hejda fest mellan mig och Zuzana
  • Lordag - Aka pa surfresa en heldag med min bastaste Hutter som gav mig en surflektion i julklapp. Vi ska aka till det tydligen jatte vackra Royal National Park som ligger ca 1 timme fran Sydney och lara oss surfa!!! Pa kvallen ar det fest och utgang med de nara och kara som ar kvar har i Sydney
  • Sondag - Packa under dagen for att sedan ta nattbussen i 12 timmar till Melbourne, forhoppningsvis far jag sallskap av Ronaldo
  • Mandag - Mota upp med alla gamla Mates Place bor som forra veckan flyttade till Melbourne forra veckan for att fixa grejer
  • Tisdag - Flytta in i ett HUS! Kajsa, Johanna, Brian, Max mfl har redan lyckats fixa ett hus som jag kan fa hyra rum i som jag kommer att dela med Callum och Jonas nar de kommer ner men tills att Jonas kommer ner sa kommer Roni forhoppningsvis att bo dar

Det ar sa underbart! Jag ar namligen trott pa att bo pa hostel, och aven om det kommer bli lite hostel i alla fall sa ar det 12 personer jag kanner och tycker om jag ska bo med! Det funkar toppen, starten kommer att ga fiiiiint!!!

Bilder
http://www.facebook.com/album.php?aid=24075&l=7e6ee&id=609957099
http://www.facebook.com/album.php?aid=24645&l=192d4&id=609957099



Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Faaan vad härligt :)

Postat av: Camilla

Vad kul att ni är så många som ska dit, kommer nog bli riktigt skoj=) Hoppas att det går bra på surflektionen!

2008-01-10 @ 09:45:24
Postat av: Mamma Pappa

Hej

Roligt Anja att det rör på sig. Hoppas att det ordnar sig med arbete när du kommer fram.
Ta hand om dig
Kramar
Mamma Pappa

2008-01-10 @ 21:03:43
Postat av: Ida

Nej vad skoj allt låter, vad roligt att bo i ett hus med så många du känner :D
Surfa lugnt! kraaaaaams

2008-01-11 @ 11:02:21
URL: http://ida7.blogg.se
Postat av: Cissi

Kul att byta miljö ibland, du kommer säkert att trivas lika bra där och det är ju alltid skönt att ha folk omkring sig som man känner. Drömde om dig inatt, det var lustigt, du var hemma i Borlänge men skulle åka iväg och bo på en forskningsstation mitt på havet. Det var du och 2 till och stationen var på 147 m2. Mycket detaljerat. :o) Något du funderat på? ;o)Allt är bra med oss i alla fall även om jag är ruskigt trött på det mulna och regniga vädret. Stor kram till dig och ha det super

2008-01-12 @ 12:09:09
Postat av: Sofia

Hörru Anja, nu är det dax att böja uppdatera lite igen..=) Hoppas du har det bra? =) Inte ett dugg avis, bara så du vet!

2008-01-18 @ 18:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback