Underbart

Trivs har sa super bra.
Just nu bor vi pa ett hostel mitt i KingsCross och det lutar at att vi kommer stanna dar storsta delen av var tid i Sydney for det ar sa ruskigt bra dar. Det heter Mates Place och ar ett billigt och inte sa super stort hostel aven om det bor fler dar an man tror. Det ar sa underbar stamning! Alla ar oppna och vanliga och tar verkligen hand om varandra, man far alltid hjalp om man ser vilsen ut och det finns hela tiden nat att gora. Jag har varit med hostelet ut pa krogen tva ganger, vilket har varit skoj. Igar var det riktigt roligt for da umgicks jag och Hutter med tre jattetrevliga irlandska killar. De tog med oss till en irlandsk pub lite senare pa kvallen som jag blev att tycka jatte mkt om. Idag sa har vi hangt pa hostelet till en park, dar solade och laste jag, vi spelade fotboll(Hutter hela tiden=P konstigt nog) Det ar sa himla harligt.

Kommer bli svart att lamna den har staden

Kommentarer
Postat av: Camilla

låter som att ni har det superbra!
sola lite åt mig också ;)
kram

2007-09-30 @ 16:53:47
Postat av: Ida

Fy vad skoj =) Det är ett hyfsat billigt hostel ocksa da eller? Hur länge hade ni tänkt stanna i sydney?
massa kramar

2007-10-01 @ 09:55:10
Postat av: Emilie

Låter som du har det toppen bra! :D Kan du skicka lite finväder med posten nån gång kanske? :P Kramar

Postat av: Cissi

Låter superhärligt, det är så roligt att träffa nya människor från hela världen, njut! Är lite avundsjuk ;o)Är planen bara semester nu? Jag har ingen riktig koll på vad du tänkt göra där nere...:o)Förutom att njuta av livet förstås!
Jättekram från oss i Kungälv

2007-10-01 @ 16:10:47
Postat av: Moster

Hejsan Svejsan !
Låter som ni har det jättebra "out ther". Tänk att du är där, det känns så bra !!!! Tack för bilderna,kul att följa dej och er på resan. Se nu till och ta för dej vad
hela landet har att bjuda. Skynda Långsamt inte Fort och Fel Kram Moster

2007-10-01 @ 18:34:25
Postat av: Anna

Heej!!
Jag är sååå avundsjuk på dig Anja, vill också vara ute och resa.. Men jag har det ju rätt bra här på Gylle också...haha!! Njut så mycket du bara kan och lev livet! Borlänge lär ju inte har förändrats någonting tills du kommer hem igen, så längta inte hem :) Ta vara på varje ögonblick!! Ha det så jättebra och ta hand om dej!!
pussar å kramar från mig...

2007-10-02 @ 11:57:31
Postat av: Moster

Tjenare tjejen !
Har en hälsning från Per Hamne till dej. Träffade honom idag när vi hade en rektorsträff mellan Falun och Borlänge på Dala-Storsund. Han hade mycket gott att säga om dej, det var riktigt skoj att få ett ansikte på mannen ifråga som oxå Hans Karlsson talat om. Verkade vara en trevlig prick. Haré så bra där i Australien. Skynda långsamt, njut av
värmen, livet och alla upplevelser. Kram Moster

2007-10-02 @ 21:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback