Mys bruden nr 1

Åh nu har vi äntligen myst! Jag och flickan Elenore har haft en dålig månad i Augusti glidit isär och varit upptagna, Men nu känner jag att We are back. Mysigare flicka finns knappt. Kommer sakna henne så enormt när jag sticker om 20 dagar....

OM 20 DAGAR!


Längtar nåt så enormt också :D Och som skrivet. Det är inte långt kvar!
Det som däremot var positivt med att inse att jag kommer sakna Elenore så enormt var att hon sa att hon vill hälsa på när jag börjar backpacka! Det gjorde mig såååååå glad:D Hoppas det blir så.

Nu firar jag det med en lite speciell bild.
image10

Kommentarer
Postat av: Ida

=) visst är hon mysig allt! nu ska jag läsa extended ocksa =)

2007-09-04 @ 11:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback