To Staffan


 Mitt namn är Anja och jag är blogg sugen!



Imorgon åker jag på Semester med mina flickor och de dagarna ska dom vara bara mina igen! Vi ska åka till Oxelösund och ta med oss massor med fint väder så att vi kan spendera tiden med att sola och bada. Det ska bli så skönt att åka dit och vi ska träffa Wiktor och Robert en stund också. Att träffa dem kommer bli spännande, sist vi sågs stod vi nära varandra eller, jag stod nära Wiktor och Ida rätt nära Robert i alla fall. Och nu har vi inte sett varandra på över ett år och vi har inte sett varandra i den riktiga världen någon gång överhuvudtaget, bara i låtsasvärlden Hultsfred. Hur kommer det kännas då???  Kommer vi ha något att prata om, kommer vi ha något att göra som känns bra, kommer vi att tycka om varandra??? Det ska bli riktigt spännande att se. Men jag hoppas det går bra, annars får vi väl bli upptagna så fort vi bara kan och gömma oss i vårt tält igen.

Det ska bli så skönt att bara vara med Ida och Elenore. Vi har haft en tung vår på grund av mig. Först olyckan, sen för att jag har så svårt att acceptera att bli tagen i andrahand. Men jag tycker inte att jag borde hamna i en självklar andrahand jag tycker jag fortfarande förtjänar en plats i förstahand även om det inte är på samma sätt längre nu sen de har skaffat pojkvän. Det finns nåt som heter delad förstaplats men så är det verkligen inte nu. Jag får fortfarande lida för den dåliga vän jag var under Idas förra förhållande. Jag får inte chansen att bli bättre. Vilket gör mig arg och gör mig till den dåliga vän jag behandlas som. Istället delar de två allt i stort sett som händer i deras liv. Men den här veckan ska det bli ändring på det jag tänker säga precis hur jag känner. Jag vet att det är mycket jag måste ändra på med vem jag är,

Men vem vet jag kanske redan har ändrat på allt sånt?!



Peace & Love
var toppen i stora delar. Torsdagen och Fredagen när jag var med pojkarna,  Lördagen var bäst i stort sett hela tiden! Jag såg massor med bra band nu när jag var nykter och duktig. De starkaste minnena är:

Damien Rice  -  Inte bäst att se live men absolut en av de bästa att höra live
Hammerfall  -  Winge och Erik Dahl ägde sönder på luftgitarrer. Själva spelningen märkte jag knappt
S1 -  Jag Winge och Dahl inne och myser. Winge o Dahl hälsar på Winnerbäck. Winge dissar att Sanna super så jävligt (skrattar bäst som skrattar sist grabben=P)
Anna Ternheim  -  Så jävla bra. Shoreline är så mäktig som det kan bli. Winge är världens bästa vän!
Mando Diao  -  Ruskigt bra spelning. Drag hela tiden. Måste ha varit för den bra mat en av sångarna köpt av mig=P
Timo Rääsinen  -  Så söt som alltid. Minns första gången jag såg honom lättklädd
Alice Cooper  -   Tänkte mest på min prins i Övik.
Fallrisktält  -  Var förbi lilla storebror och beundrande ett för livet kämpande tält
Kiss and Tell  -  Det finns snygga människor och sen finnns det snygga hjältar. Daniel Wallsten är en sån men han kan sjunga också.
Jason Mraz  -  Ruskig. Håret var scenshowen. Rösten var bäst. Låtarna rockade. Vilket leder till ---> I'm yours!
Elin  Sigvardsson  -  Hon är bra men regnet tar bort det mesta.
Winnerbäck  -  Han är så bra att man får rysningar men det bästa av allt var inte WInnerbäck på den här konserten. Det var Andreas.
Timbuktu  -  Han är ju mums i litet format
The Ark  -  SVERIGES BÄST LIVE BAND. lika bäst som alltid
Efterfesten  -  Hihi Där var jag. Jepson mindes inte vår kyss(ar). Hmmm konstigt



I höst åker jag till Australien! Jag längtar som en tok och missbrukar WAYN. Ska snart fika med Brita för att veta allt!
Det ska bli så bäst. Ska lära mig surfa (hmmm blir nog inga problem med mitt balanssinne), Ska köpa surfshorts Ska vara fri som en fågel, SKA LEVA!

Kommentarer
Postat av: hulerul

du är bäst anja, glöm aldrig att jag tycker det! ha det så kul i ox-sund!

2007-07-05 @ 00:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback