Jul jul stralande jul

Ah vad jag myser at att det snart ar jul nar jag far vara har i varmen!

Jag mar just nu jatte bra! Har precis gjort klart mitt 4 dagars arbete pa golfklubben och jag har lart mig sa mycket! Personalen var jatte trevlig och arbetet var bra. Igar nar jag fick jobba pa kvallen ocksa var det verkligen toppen for da var det lite annat typ av arbete an under middagarna. Att servera ol passar mig klockrent sa ett bar arbete vantar formodligen i Melbourne! Folk ar sa latta att prata med och glada nar de dricker och umgas med vanner, sa det passar mig perfekt. Tyvarr sa har mina jobb inte varit dricks jobb, de som kommer pa middagarna har redan betalt for maten och all dricka sa de behover aldrig plocka fram planboken men 30 kr har jag lyckats fatt i alla fall! Haha

Trivs som sagt toppen har i Sydney men tror fortfarande att Melbourne kommer passa mig battre. Det sags vara mycket battre musik pa de flesta stallen an bara discodunk och tydligen mer av en pubkultur an har vilket later mycket mer lockande. For aven om jag tycker att det ar roligt att ga ut pa klubbar sa gar jag hellre till en pub och snackar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback