Australien drömmar



I lördags fick jag mitt visum. I september eller oktober så åker jag. Jag är full av lycka, jag ska till Australien!



image6


Där är Säterpimpen som jag kommer att ha vid min sida under min resa. Det är jag så glad över. Bättre sällskap kan jag inte tänka mig. Vi kommer att ha så skoj, jag kommer att gå honom på nerverna men jag hoppas och tror att är det nån som kan handskas med mig så är Jonas Hutter.

Igår så hade vi möte med vår Australiencoach Brita. Det gjorde mig så nöjd. Bättre coach kan man inte ha! Hon berättade en massa som kändes viktigt att veta, gav massor utav tips om vad man skulle kunna göra och hon fyllde mig med en hel drös utav spännande längtan! Ett tips till alla som funderar på att anställa säljare till reseföretag. ANSTÄLL BRITA! 

Hutter ska beställa visum, sen bokar vi vår resa. I september oktober nångång sticker vi och vår plan från igår är att resa till Sydney för att bli Sydney bor i några månader. Jag/Vi ska resa runt i Australien sen men till att börja med reser vi till Sydney för att skaffa jobb vilket känns super spännande. Snart är jag på väg. Denna blogg kommer bli min kontakt med omvärlden. För dom som tycker att dom känner mig väl och vill veta lite mer spännande saker än var jag varit och så får höra av sig till mig. För det finns en blogg där det står lite mer känslopåverkade grejer



Nu måste jag laga mat!!!
Hälsningar/// Anja

Kommentarer
Postat av: Once Anjas coach, always Anjas coac

Ah Anja!
Vilket vackert inlägg!! Dels därför att jag blev mäkta rörd själv, men också att det var så inspirerande! Ni kommer att ha SÅ
g a l e t
SKOJ! Önskar önskar önskar att jag kunde åka med! Får passa på att återuppleva alla härligt galna underbara minnen med er när vi får förmånen ett åka dit, att uppleva dem igen via din blogg. Lycka till med allting! Slängkyssar!
// once Anjas coach, always Anjas coach.

2007-08-24 @ 22:43:07
Postat av: Hulerul

Aaaawhhh.. <3 man förstår varför han kallas säterpimpen, hutter :D
Härligt inlägg anja!, jag kommer checka den här bloggen ofta när jag är i ghana kan jag lova :)

2007-08-27 @ 14:28:04
Postat av: Hulerul

(*Hjärta) Man förstår varför han kallas säterpimpen, hutter :D
Härligt inlägg Anja! Kommer att checka den här bloggen ofta när jag är nere i Ghana vill jag lova!
//kram från krullet :)

2007-08-27 @ 14:30:49
Postat av: huttrix

Vafan HULA! ta och gymma lite så får du också sån kropp ;)

2007-09-10 @ 14:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback